mandag den 16. juni 2014

Den letteste sommerdessert


Der findes rigtig mange forskellige desserter. De kan være forholdsvis lette at lave, eller utroligt svære at fremstille. Ufatteligt mange af dem smager virkelig godt - og der er også en hel del, jeg ikke bryder mig om. Jeg kan virkelig godt lide chokolademousse, jordbærtærte og små fine macarons, men om sommeren er der altså noget, jeg virkelig elsker, og sommetider foretrækker at få: friske frugter og bær.

Det er noget jeg kan spise uendeligt meget af, og det er så sindsygt let f.eks. at få fat på nogle gode jordbær om sommeren. Desuden er det sundt, og jeg selv spiser det morgen, middag og aften. Jeg synes, at f.eks. en skål jordbær, hindbær eller kirsebær kan være noget af det dejligste at få, en lun sommeraften, og jeg synes i den grad også sagtens, at man kan kalde det for en dessert.


Derfor har jeg kun tilbage at sige, at hvis du har et par minutter, ville jeg kraftigt anbefale at skynde dig ned i det lokale supermarked, købe en bakke friske bær eller noget dejligt frugt og servere det som dessert! Dette må være den letteste af alle sommerdesserter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar